Jak jeść i nie tyć?


nadwagaMnóstwo osób zastanawia się jak jeść, by nie przytyć. U wielu to kwestia genów, ale u znacznej grupy osób to błąd w kompozycji diety. Zdrowe produkty to nie wszystko, liczy się ich sposób przygotowania oraz ilości do spożycia, pory posiłków oraz styl życia, przykładowo jedzenie w biegu nie sprzyja kształtnej sylwetce. Z pewnością „odchudzaniu” sprzyjają stałe godziny spożywania posiłków jak i to co jemy. Duża ilość warzyw i owoców nie jest tak kaloryczna jak niewielkie nawet ilości smażonych i pieczonych mięs, czy słodycze, bądź dania typu fast food.

Całkowite wyeliminowanie słodyczy itp. z diety również nie gwarantuje nam smukłej linii, ważny jest też styl życia, aktywność fizyczna, tendencje do używek jak kawa, alkohol, nikotyna. Tak więc problem jest złożony i nie ma uniwersalnej recepty na to, jak jeść, by nie przytyć. Zasadniczo wystarczy dbać o rozsądek przy spożywaniu posiłków, ich urozmaicenie oraz nawodnienie organizmu, by nadmiernie nie przytyć. Zbilansowana dieta nie tylko wpłynie na utrzymanie prawidłowej wagi,a le również odpowiednie odżywienie organizmu, zapewnienie mu niezbędnych składników odżywczych i witamin, które odpowiadają pośrednio za prawidłową przemianę materii.


Pomogłem? Komentarz będzie miłym podziękowaniem

Kategoria: Zdrowie |

Brak komentarzy

Zostaw swój komentarz